woensdag 26 november 2014

Poster

Mijn zus en ik hebben gisteren gezellig bijgekletst. Ze had haar zoon en dochter naar de dagopvang gebracht, met beide hun Drim-Design muts en sjaal op en om. Mijn neefje met zijn nieuwe Minionset en mijn nichtje met mijn Hello Kitty creaties. Zowel de begeleiders als de andere mama's reageerde positief en enthousiast op de creaties en waren nieuwsgierig waar mijn zus die leuke spulletjes vandaan had. Zij heeft, gelukkig, reclame voor mij gemaakt en vroeg of ik een poster had waarop ik mezelf promootte, zodat ze die bij de opvang kon ophangen.

Deze had ik nog niet, dus ik ben zodra ik thuis kwam aan de slag gegaan met het maken van een poster. Maar welke informatie staat er op? Hoe veel foto's kun je erop zetten, zodat het geen overkill wordt maar je wel duidelijk kan laten zien wat je allemaal kunt maken... Dat soort vragen spookte door mijn hoofd. Na een tijdje op internet zoeken hoe een leuke poster nou eigenlijk in elkaar steekt (want ondanks dat je ze overal en altijd ziet, is het zelf maken ervan nog niet zo makkelijk als je zou denken), is het me uiteindelijk gelukt om er een te maken waar ik best tevreden over ben.

Nu hopen dat het wat oplevert en de nieuwe klanten zich gauw melden!

Groetjes, Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten