vrijdag 21 november 2014

Minions (ze zijn zo leuk)

De muts is af, met dank aan het leuke patroon van breien-en-beppen. Morgen kan mijn neefje hem eindelijk op (gelukkig wordt het nu echt koud buiten en heeft hij er wat aan)... nu nog hopen dat hij past.

De sjaal, die ik naar eigen creatie wil maken, is daarentegen een heel ander verhaal. Ik wil de sjaal eigenlijk hetzelfde maken als de muts, dus geel met een minion op ieder einde. Ik was al voorbereid op veel werk, aangezien ik normaal een sjaal in de lange weg haak en nu in de korte weg moet haken. Ook had ik al meer gele wol gekocht, omdat ik wist dat ik veel nodig zou hebben. Waar ik echter niet op gerekend had, was dat ik met twee bollen geel niet genoeg zou hebben. En als ik iets vervelend vind, dan is het wel dat ik de tijd heb, maar de materialen niet.

Gelukkig kon ik nog verder met de armbandjes voor mijn nichtjes. Maar zij willen een specifieke kleur die ze in mijn wol-verzameling gezien hebben, en laat die wol nou eigenlijk te dik zijn om een leuk patroon armbandje van te maken (serieus, van alle kleuren en soorten die ik heb, zoeken zijn net die uit, haha). Ik denk dat ik het daarom maar ga oplossen met een leuk detail op het bandje, in plaats van een gedetailleerd patroon...

En wat de minionsjaal betreft.. toch maar even langs de winkel om te kijken of ze nog geel hebben, zodat ik nog voor morgen de sjaal af kan maken. En als dat niet lukt, heeft mijn neefje in ieder geval de muts al. Nu nog hopen dat hij hem zelf ook leuk vindt!

Groetjes, Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten