donderdag 13 november 2014

Zo trots

Eindelijk! Mijn zebra is af. Ik werd onlangs gevraagd een knuffel te haken voor een 'mommy to be'. Ze is blijkbaar weg van zebra's en krijgt een meisje, dus de vraag was of ik een knuffel wilde maken van een zebra, maar er moest wel roze in zitten. Natuurlijk wil ik dat! Wat ik me echter niet gerealiseerd had is dat een zebra haken inhoudt dat je om de twee toeren moet wisselen van kleur. Dit duurt even, maar het resultaat mocht er zijn. Maar er ontbrak nog wat. Een zebra zonder manen en zonder pluizig staartje is maar een kale zebra, dus ik moest er nog manen op maken. Heel mooi en vooral leuk effect, dat garen met die haartjes zo, maar met het haken ervan zie je je steken niet meer. Maar we geven niet op! Uiteindelijk is het me gelukt om hem een mooi pluisje op zijn staartje te geven en ook de manen zijn erg goed gelukt, al zeg ik het zelf.


Ik ben erg trots op het resultaat en ik hoop dat de ontvanger hem ook leuk vindt. Nu kan ik verder met het volgende project (of zal ik eerst afmaken wat er nog ligt?)

Groetjes, Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten