dinsdag 31 maart 2015

Olifantje

Wat issie leuk geworden, mijn olifantje. Vrijdagavond had ik hem af en zondag is hij aan mijn nichtje gegeven. Ze keek eerst een beetje voorzichtig wat het was, maar begon al snel te lachen en pakte hem vast. En ik moet zeggen, hij lijkt behoorlijk op het origineel. (Voor de vergelijking heb ik links het origineel geplaatst en rechts mijn uitvoering.)
Het was best moeilijk om het na te maken, zeker als je alleen maar een foto van voren hebt, maar met een beetje geduld en doorzettingsvermogen kom je er wel. Iedereen is er blij mee, dus dan ben ik ook tevreden... en stiekem trots dat ik nu al, na een paar maanden patronen volgen, al iets kan namaken zonder patroon. Op naar het volgende project!! Ik heb er zin in...

Groetjes, Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten