donderdag 26 maart 2015

Crea Bea met te weinig tijd

Ohh, wat jeuken mijn handen! Bij een van mijn favoriete webshops was een mooie aanbieding op het garen dat ik graag gebruik, namelijk 37 bolletjes met € 25,- korting. En ondanks dat ik van dat garen nog een kleine 15-tal bolletjes heb liggen van een vorige actie, kostte het me moeite om niet twee pakketten te kopen. (Op het moment staat er naast de bank een grote mand die uitpuilt in 37 verschillende kleuren).

Het zit zo. Ik heb zoveel ideeën dat ik minstens acht creaties, inclusief steken en patroon, in gedachte heb. (Lees: eigen ideeën, dus zonder patroon of foto.) Om al deze patronen uit te werken, heb ik natuurlijk ook voldoende garen nodig. En tijd! En aan dat laatste schort het momenteel. In mijn familie en schoonfamilie is het in het begin van het jaar het drukst met verjaardagen, waardoor we ieder weekend wel één of twee feestjes hebben. Op zich gezellig natuurlijk, maar dat gaat allemaal van mijn haaktijd af.

Afgelopen weekend bijvoorbeeld: Ik had me voorgenomen om het olifantje voor mijn kleinste nichtje af te maken. Vrijdagavond hadden we een verjaardag, zaterdag had ik afgesproken met een vriendin en zijn mijn neefjes komen logeren en zondag kregen we visite. Super leuk, maar niks meer aan de olifant gedaan dus. Dan maar in de avonduren na het werk. Ook geen probleem, maar dan krijg ik toch altijd minder gedaan dan ik zou willen. Toch ga ik proberen hem voor zondag af te hebben, aangezien ik dan mijn nichtje weer zie...

En pas als ik al mijn klusjes af heb, kan ik beginnen aan mijn ideeën.... maar gelukkig heb ik ze opgeschreven, want mijn hoofd stroomt zowat over.

Groetjes,
Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten