maandag 9 maart 2015

Facebook werkt

Leuk om te merken dat Facebook werkt! Alles wat ik maak, zet ik op Facebook. Er zijn 74 'likers' van mijn pagina, maar vaak worden mijn foto's en berichten vaker dan dat bekeken. Ook wanneer ik met mensen praat, geven ze vaak aan of ze iets leuk vonden en/of ze mijn blogbericht gelezen hebben.

Dat het werkt, merk ik steeds vaker. Nadat ik vorige week het rammeleendje online heb gezet, werd ik benaderd door een vriendin. Een vriendin van haar is zwanger en zij wil, samen met nog andere cadeautjes, ook een rammeleendje cadeau geven. Ze had hem op korte termijn nodig en ik had alles in huis, op het rammelkraaltje na (en zonder rammelkraaltje is het natuurlijk alleen maar een eendje met een stokje), dus dat moest ik bestellen. Dat heb ik direct gedaan, maar door leverproblemen had ik hem pas 3 dagen later in huis. Ik had het eendje al zo goed als af gemaakt, en toen het kraaltje er was, hoefde ik alleen nog maar het stokje en de vleugeltjes. Diezelfde dag heb ik haar een berichtje gestuurd met een foto en gelukkig was het nog binnen de deadline. Zij was er in ieder geval blij mee en ik hoop dat ook de ouders in spe en het hummeltje er blij mee zijn.

Groetjes, Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten