vrijdag 5 december 2014

Progressie

Ik heb weer een productieve avond gehad en flink kunnen haken. Maar om eerst terug te komen op een aantal losse eindjes: een tijdje terug heb ik geschreven dat ik de armbandjes voor mijn nichtjes af had. Ik was echter vergeten er foto's van te maken, dus daarom heb ik mijn schoonzus gevraagd of zij dat voor me wilde doen. Bijgaand de foto's van één van de armbandjes (de andere zat om de pols van mijn nichtje dat op dat moment niet thuis was).

Ook het hondje voor mijn neefje is af. Hij wilde een hondje maar wist niet wat voor hond, in welke kleur en hoe groot hij moest worden. Ik heb dus lange tijd gezocht naar een leuke hond, maar de enige leuke die ik vond waren of veel te klein of gebreid. Uiteindelijk vond ik deze leukerd en heb uiteraard goedkeuring bij mijn neefje gevraagd. Hij vond hem gelukkig ook leuk, dus zie hier het resultaat.

Weer terug naar mijn productieve avond. Mijn sjaal is af. Het is een colsjaal geworden, want ik heb tot nu toe alleen maar gewone sjaals gedragen (lees: een rechte, langwerpige lap stof die je dubbel doet en vervolgens om je nek door zijn eigen lus haalt. Zelfs de sjaal die ik jaren geleden voor mezelf gebreid heb is een gewone, rechte sjaal die ik op dezelfde manier draag).

En dan het aapje. Ik heb eindelijk het eerste beentje af, maar dat betekent ook dat hij nog een beentje, een staartje en een banaan voor in z'n armen moet krijgen voordat hij af is. Hij wordt gelukkig wel super leuk, dus dat is wel fijn. Maar ik denk dat ik toch eerst de muts voor mijn nichtje ga maken, het is immers koud buiten. Dat aapje zal nog maar even moeten wachten.

Groetjes, Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten