donderdag 23 april 2015

Project na project

Foto
Terwijl ik nog niet eens halverwege was met project 1 (het luier etui), zat project 2 al in mijn hoofd, met kleurtjes en al. Toen het etui af was, ben ik dan ook direct begonnen met het volgende project. En hoewel ik alle kleuren in huis had, wist ik ook dat ik van één kleur te weinig had. Omdat ik echter niet wist hoeveel ik nodig zou hebben, heb ik gehaakt tot één bol op was, toen geteld hoe ver ik kwam, en toen pas nieuwe bollen besteld (daarbij heb ik ook maar meteen voor het volgende project (project 3) besteld). Nu ik halverwege project 2 ben, ben ik alweer bezig met project 3 (en heel eerlijk heb ik daar ook al een beginnetje mee gemaakt, hihi). Maar project twee wordt zo leuk!!! En de kleurtjes vind ik fantastisch.

Omdat ik te weinig had van één van de drie kleuren en dus moest stoppen, heb ik maar alvast alle losse eindjes weggewerkt. (Pff, wat is dat trouwens veel werk zeg. Je mag niet zien dat er een eindje is, het moet vast genoeg zitten zodat het bij gebruik en wassen niet los gaat en het werk mag niet te dik worden op de plaatsen waar de eindjes worden weggewerkt.) Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik dat deel al weggewerkt heb! En omdat ik trots ben op m'n werk... hiernaast een sneak peek van project nummer 2.

Groetjes,
Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten