vrijdag 1 mei 2015

Haakpatroon olifantje

Na de vraag of ik het geschreven patroon van het gehaakte olifantje van 'Wij, Jonge Ouders' wilde delen, heb ik even na moeten denken. Mag dat wel? Het is immers niet mijn ontwerp, alleen mijn kopie (met een kleine eigen draai, want exact kopiëren lukt zelfde tot nooit).... Maar aan de andere kant denk ik dat, als 'Wij' het zelf had willen verspreiden, ze dat al lang gedaan hebben. Er is namelijk al sinds de verschijning van het olifantje in het blad (januari 2014) veel vraag naar, dus ze hadden tijd genoeg.

Dus bij dezen mijn haakpatroon. Het mag uiteraard nagemaakt worden, maar ik zou het op prijs stellen als iedereen die een foto plaatst van het eindproduct, een verwijzing zou willen maken naar mijn pagina (Facebook, Blogspot, Pinterest of Weebly). Ik ben benieuwd naar jullie kleurencombinaties en ervaringen met mijn patroon. (Mocht iemand een vraag of opmerking over het patroon hebben, dan hoor ik dat graag. Dit is de eerste keer dat ik er een geschreven heb.)

Heel veel haakplezier! Het eindresultaat is echt om te knuffelen!!

Lieve groetjes,

Imke





2 opmerkingen: