donderdag 21 mei 2015

Website

Sinds een week ben ik de trotse eigenaar en beheerder van mijn eigen website:
www.drim-design.com en www.drim-design.nl! En ik vind het fantastisch.

En dit is nog maar één van de drie veranderingen die mijn label doormaakt! De andere twee worden binnenkort gedeeld/getoond. Eentje is aangevraagd en wordt op korte termijn gestart, de ander is nog onder constructie en wordt met smart verwacht (ook ik weet hiervan niet precies hoe... en vooral niet wanneer). 

Ik zal in ieder geval vanaf nu mijn blog gaan voortzetten op de website, niet meer op blogspot en weebly, zoals voorheen. Wel zal ik de pagina's aanhouden, mocht iemand er nog iets op willen zoeken of terug willen kijken.

Ik wens jullie veel lees- en kijkplezier en wens jullie van harte welkom op drim-design.com en drim-design.nl

Tot gauw!!

Groetjes, Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten