vrijdag 27 februari 2015

Eendje

Ik zoek regelmatig op internet naar leuke, nieuwe patronen en ideeën voor mijn haakprojecten. Nu heb ik onlangs een rammelballetje gekocht (zonder direct doel, meer om het te hebben, mocht ik er iets leuks voor weten) en ik kwam al zoekend op het internet een schattige rammelaar tegen. En laat ik nu net een klein broertje gekregen hebben waar deze eerste Drim-Design rammelaar perfect voor zou zijn!

Omdat ik ondertussen al aardig kan bedenken hoe een haakpatroon uit zou moeten zien, heb ik (voor dit soort kleine klusjes) geen patroon nodig en kan ik gewoon op mijn gevoel en ervaring haken. Donderdag avond op de bank, tv aan (ik moet toch iets te luisteren hebben) en beginnen dus.

En dan ben ik toch weer blij dat ik zo veel kleurtjes en soorten garen op voorraad heb, want ik bedenk me om 17.00 uur dat ik iets wil maken, vind om 17.30 uur iets leuks en zit om 17.45 uur met haaknaald en het goede garen in de gewenste kleur klaar om te beginnen, om vervolgens niet veel later dit leuke beestje klaar te hebben. En ook al is het niet mijn eigen ontwerp, ik vind hem erg schattig geworden en ik hoop dat mijn lieve broertje er blij mee is.

Groetjes, 
Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten