maandag 23 februari 2015

Leeuwtje voor mijn broertje/petekindje

Hallo kleine lieverd,

Toen papa vertelde dat mama in verwachting was, wilde ik meteen iets leuks voor jou maken. Wat, dat moest ik nog overleggen, maar dat ik iets ging maken wist ik zeker. Na een paar ideeën voorgesteld te hebben aan mama, kwamen we uit op een knuffel, maar ze wilde wel een stoere knuffel en ze had één harde eis! Het knuffeltje moest een pluisstaartje hebben, want je grote zus heeft haar knuffel altijd bij zijn staartje vast en tut met het pluisje als ze moe is.

Ik zag op internet een leuke leeuw en gelukkig vond mama die ook erg leuk. En dat is het dan ook geworden. Een heel leuk, lief maar ook stoer beestje, waar lekker veel details aan zitten (denk hierbij aan de teentjes en de manen), maar wat wel een super resultaat oplevert!

Ik was trots op het resultaat, maar nu ik hem aan jou, mijn lieve kleine broertje en jongste petekindje mag geven, voel ik me nog beter. Wat is het geweldig om zoiets liefs en kleins te zien knuffelen met iets dat ik zelf gemaakt heb. Wat voel ik me trots!!

Geniet er maar lekker van en ik maak vast en zeker nog wel meer voor jou!

Dikke kus, je grote zus en peettante,

Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten