vrijdag 9 januari 2015

Lekker warm

Zo af en toe, als ik een uurtje tijd heb, maak ik iets voor mezelf. Vaak maakt het niks uit wat het is... als het maar leuk en anders is en iets wat ik nog niet gemaakt heb. Nu heb ik al een tijdje last van koude handen (vooral in de auto) en ik heb geen leuke handschoenen meer. Omdat ik van mening ben dat bijna alles zelf gemaakt kan worden, ben ik op zoek gegaan naar leuke polswarmers (ik weet dat het geen handschoenen zijn, maar ik vind ze toch leuk).

Nu vond ik in een haakboek een leuk patroon en ben meteen aan de slag gegaan. Ik vond in mijn voorraad garens twee leuke kleuren en heb met het boek op m'n schoot zitten haken op de bank. Binnen no-time was ik klaar en moest alleen het label er nog aan (maar daar word ik ook steeds sneller in. Blijkbaar baart oefening echt kunst).

Ik moet eerlijk toegeven dat ik erg blij ben met het resultaat. Ze zien leuk uit, passen goed én ik zit weer met lekkere warme handen achter het stuur. Wat wil een mens nog meer?

Groetjes,
Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten